Guacamole

  • by

🥑Przepis na kolacje. Dieta 1500 kcal.🍅🍅
Całe danie 333 kcal 47,34 W, 10,35 B, 14,47 T.
Awokado 40g 🥑🥑🥑
Pomidor 1 szt. 170g 🍅🍅🍅
Kolendra 1 łyżka 🥄
Czosnek 1 ząbek
Sól 1 szczypta 🧂
Pieprz czarny 1 szczypta
Szczypiorek 1 łyżka
Sok z cytryny 1 łyżeczka 🍋🍋🍋
Tortilla, placek z pełnego ziarna 1 szt

Wykonanie 🥗🥗🍽️🍴🍽️
Awokado obieramy ze skorki, kroimy w kostkę, pomidora również, przekładamy do naczynia. Kolendrę i szczypiorek siekamy, posypujemy warzywa. Czosnek przeciskamy przez praskę i dodajemy do warzyw wraz z pieprzem i solą. Sok z cytryny dodajemy do naczynia. Wszystko razem mieszamy. Placek tortilli podgrzewamy na patelni teflonowej bez dodatku tłuszczu.
Smacznego!! 😁😁😁
Jeśli chcecie żeby takie właśnie przepisy trafiły do waszego planu żywieniowego zapraszam do kontaktu
Dietetyk Julia
Tel. 530 677 545

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *